Oftest Stillede Spørgsmål

Hvornår modtager jeg min bestilling?

Hvis du bestiller før kl. 14, bestræber vi os på at afsende den samme dag med GLS. Derfra kan der gå 1-3 hverdage, til du modtager din pakke.

Min pakke er ikke kommet?

Nogle gange kan en pakke blive væk, og så står vi selvfølgelig klar til at hjælpe dig. Hvis du ikke har modtaget din pakke, så send en mail til support@emycph.dk, og herefter efterlyser vi din pakke.

Hvis din pakke er definitivt væk, så sender vi en ny til dig. Skriv dit ordrenummer i emnefeltet, når du skriver til os på support@emycph.dk.

Kan jeg afhente min bestilling?

Desværre er det ikke muligt at afhente dig pakke i en fysisk butik. Hvis du har et vigtigt ærinde, er du dog velkommen til at skrive en mail til support@emycph.dk, for en eventuel aftale om afhentning et givent sted.

Kan jeg bytte min bestilling?

Ja! Hos EMÝ har du altid 14-dages fuld returret, såfremt smykket ikke er taget i brug.

Køber betaler selv for retur og bestiller igennem EMÝ returlabel, som vil blive modregnet købsbeløbet.

Mit smykke er gået i stykker?

Vi gør meget ud af at give vores kunder en god oplevelse. Alle vores smykker går igennem flere kvalitetstjeks, og kvalitet er øverst i vores prioriteringer. Dog kan uheld forekomme. Derfor er alle EMÝs smykker naturligvis omfattet købelovens regler om 2 års reklamationsret. Hvis dit smykke er gået i stykker, og fejlen er vores, erstatter eller reparerer vi smykket omkostningsfrit for dig. I andre tilfælde kan vi tilbyde et afslag i prisen. Skriv da til support@emycph.dk, hvis tilfældet skulle opstå. Vær dog opmærksom på at smykker, som falmer i belægning eller forgyldning, sten, som falder ud og almen og forventelig slitage ikke er omfattet af købelovens regler. Læs mere under vores handelsbetingelser eller skriv en mail til support@emycph.dk.